Sbarro



 Francesco Zefferino Sbarro, mai bine cunoscut sub numele de Franco Sbarro, s-a născut 27 februarie 1939. Tânărul  va deveni repede interesat de tot ceea ce legat de mecanica,inclusiv mopede si cunostinte pentru scutere.


Franco Sbarro
 
 Istoria Sbarro ca marca de automobile a început în 1957,Franco Sbarro  s-a mutat să locuiască în satul său natal, în Elvetia. 



Acolo el a început să lucreze într-o echipă de curse mici, condusa de George Filipinetti. Începând din 1964, Franco a fost el însusi implicat in crearea masinii de curse pe bază de de masini standard. Primul sa copie este o masina sport coupe Filipinetti I, cu baza Volkswagen Karmann Ghia 1600.

Filipinetti I

 Mai târziu, el a creat copii ale modelelor sport celebre: BMW , Ford, Mercedes-Benz , Bugatti . Prima lucrare originală a lui Franco Sbarro este Coupe Sport Dominique, fabricata în 1967.

Filipinetti II Dominique

 In 25 martie 1968 a început cu Franco ACA, propria sa companie, iar productia a fost mutata în atelierele din fosta fabrica de tutun. Acolo, el a dezvoltat o serie de modele conceptuale de autoturisme, cu tot felul de tipuri de corpuri de inginerie si solutii îndrăznete. În 1973, există un prototip sport Stach, cu capacitatea cilindrică a motorului BMW de 3 litri. Din acel moment, începe în mod constant Franco sa fie invitat la Salonul Auto de la Geneva în calitate de membru.


  Stach

 Compania ACA a căpătat treptat popularitate în Europa în rândul colectionarilor si numărul de comenzi a crescut rapid. În curând volumul productiei depaseste 50 de masini pe an.

 Unul dintre prototipuri Sbarro, SUV-ul Windhound, a luat parte chiar si la celebrul raliu Paris-Dakar, cu toate acestea, ca urmare a problemelor întâmpinate, a facut rally-raid, având aproximativ 3000 km. Au venit comenzi pentru compania Sbarro ,in special pentru baronii de petrol arabe creand un  Rover Windhawk, proiectat pentru circulatia pe nisip.


Rover Windhawk

 În 1979 a fost prezentată pentru prima dată în stilul unei chic-limuzină de 30 de ani, Sbarro Royale, creata pentru un industriasul german foarte influent. Limuzina blindată si echipata cu sticlă, radiotelefonice si aer conditionat - nemaiauzit la acea dată de asa lux, piele in interior si pastă de lemn de nuc. Dintr-un punct de vedere tehnic, masina, de asemenea, a fost perfecta: frâne disc, bară de suspensie, roata pe deplin independentă, o pereche de motoare V8 Rover, cu o capacitate de 160 de cai putere fiecare. Limuzina exclusiv cu greutate mai mare de 2 tone si o lungime de 6 metri a costat clientul cu 300.000 de franci elvetieni. Fireste, cu astfel de preturi pentru produsele firmei lor Sbarro a privit cu încredere în viitor.


Royale

 În 1987, la Salonul de la Geneva a uimit publicul cu unitatea Monster Truck G.Organismul kevlar fără usi a fost instalat pe sasiu de Range Rover . Un monstru echipat cu 350 de cai putere Mercedes-Benz, volum de 6,4 litri. 


Monster Truck G

 Sbarro a fost de multi criticat ca fiind prea "americanist". Desigur, brutale si incredibil de puternice, autovehiculele lui Franco Sbarro se potrivesc cu greu in Europa conservatoare, dar fiind foarte populare printre clientii bogati americani.

 În 1992, Franco a deschis propria scoală pentru viitor- avtodizaynerov. Ca orice lucrare Sbarro, această scoală a fost foarte diferită.În prima lună de instruire un student a trebuit să tragă masina lui in primul proiect. În timpul vacantei de vară, fiecare elev primeste sarcina de a modela activitatea sa in plastilina. După aceea, Franco a desemnat personal proiectul,urmand să fie adus la viată cu utilizarea acestor unităti. Cu GCSE a fost la Geneva Motor Show, si a evaluat reactia publicului si a mass-mediei asupra exponatelor.

 Expertii au apreciat contributia lui Franco Sbarro si masina lui asupra industriei mondiale de automobile. În 1995, la Geneva Motor Show, Franco a fost desemnat cel mai bun ''Automotive Design''- (Car Design Award). Apoi a fost o întâlnire cu conducerea companiei Sbarro Alfa Romeo ,pentru a încerca să reînvie gloria lui Franco asupra lui Alfa Romeo in forma de o masina puternica sport. Rezultatul colaborării a fost roadsterul Issima, echipat cu două motoare, Alfa Romeo, cu o capacitate totala de peste 500 de cai putere.


Issima

 La Geneva, în 1997, a fost o alta parada de noi produse de la Sbarro. Au fost atractii ca modelul Unghi Grand, Ionos si Formule Rhin. Despre acesta din urmă ar trebui să spunem mai mult. Distribuitor exclusiv pentru Ferrari, Marco Rinaldi a decis ca toti clientii sa organizeze un curs de conducere pentru o masina sport. Pentru aceasta, ei au construit o pistă specială, si au ordonat masina Sbarro sport cu control dublu - Formule Rhin.

Ionos

Formule Rhin
 
 Unghi Grand este, de asemenea, interesant. Aceasta este prima masina din lume conceputa special pentru jurnalisti. Acest model este echipat cu un  scaun special pentru cameramanîn,telefoane mobile, acces la Internet, transmitător video si alte know-hau.In 2000 un mare interes la Geneva este conceptul GT1 Drew. Cumpărătorii sunt dispusi să ia masina direct din standul Sbarro, dar acesta a refuzat toate ofertele, promitând să afiseze un model modificat pentru productia de masă. Acest model avea viteza de supercar GT12.

GT1

 Mai târziu, Sbarro face mai multe evolutii ''lumesti''. Ca, de exemplu, El Bicho - minivan de la Citroen, conceput pentru a vă bucura pe litoral. Masina este echipată cu protectie sporită la motor si roti late. Dar caracteristica principala este proiectarea diferentiala care îl face usor pentru a vă deplasa în jurul valorii de pe plaja de nisip. Nu exotice "umflata", nu este prevăzută. Masina este pe deplin pregătită pentru productia de masă.

 Franco Sbarro prin creativitatea lui nu poate fi descris intr-un fragment de text. Acesta este un designer care, prin toate excentricitătile lui a reusit enorm de multe si să nu uitam niciodată despre functionalitatea produselor. Masina marca Sbarro poate fi capodoperă din punct de vedere estetic, ca si activitatea de designeri italieni din conducere.Dar ele sunt mai mult vii si primite imediat. Un lucru este sigur: toate masinile Sbarro sunt un amestec de idei inovatoare si solutii îndrăznete de inginerie.


Franco Sbarro


SBARRO NSU BARQUETTE 1000  -1966

SBARRO ACA DOMINIQUE III  -1968

SBARRO CHEVROLET CORVETTE LE MANS  -1968

SBARRO FORD GT40  -1968

SBARRO FORMULA 5000  -1968

SBARRO CAN AM 4.7  -1969

SBARRO LOLA T70  -1969

SBARRO CAN AM 5.0  -1971

SBARRO SV 1  -1973

SBARRO AC COBRA REPLICA  -1973
 
 SBARRO BMW 328 REPLICA  -1974

SBARRO ROLLS-ROYCE CARMAGUE  -1980

SBARRO MERCEDES-BENZ 540K  -1981

SBARRO MERCEDES-BENZ SHAHIN 1000  -1983

SBARRO BRESCIA  -1985

SBARRO CHALLENGE  -1986

SBARRO MERCEDES-BENZ 300SL REPLICA  -1986

SBARRO FERRARI P4 REPLICA  -1986

SBARRO ROBUR  -1988

SBARRO OSMOS  -1989

SBARRO CHRONO 3.5  -1990

SBARRO HELIOS  -1991

SBARRO ASTRO  -1992

SBARRO ISATIS  -1993

SBARRO OXALYS  -1994

SBARRO ALCADOR  -1995

SBARRO HOMMELL BERLINETTE  -1997

SBARRO IONOS  -1997

SBARRO PEUGEOT CRISALYS  -1998

SBARRO PEUGEOT CRISALYS COURSE -1998

SBARRO BI-MOTO SCORPIUS  -2000

SBARRO CHRISTELLE  -2001

SBARRO SEB MILLENIUM  -2001

SBARRO ESPERA GT-HDI  -2002

SBARRO ESPERA GTR  -2002

SBARRO FERRARI 550 MARANELLO  -2002

SBARRO SL ROADSTER  -2004

SBARRO ESPERA V12 ROADSTER -2004

SBARRO SB1 TORNADO  -2004

SBARRO SB2 TORNADO  -2005

SBARRO ALCADOR PONTALIER  -2005

SBARRO MILLE MLGLIA  -2005
 
SBARRO ALFA ROMEO DIVA  -2006 

SBARRO GT C1  -2006

SBARRO GT8  -2006 

SBARRO ESPERA ESP9  -2007
 
SBARRO ESPERA NEMESIS  -2008

SBARRO ALCADOR GTB  -2008

SBARRO ESPERA KATANA  -2008

SBARRO ESPERA MULSANNE  -2008

SBARRO ORBITAL HYBRID  -2009

SBARRO LISTA OFFICE  -2009

SBARRO ESPERA IMPACT  -2009
SBARRO ESPERA GT4  -2009

SBARRO AUTOBAU  -2010

SBARRO ESPERA SPEED'R  -2010

SBARRO MEMORY  -2012

SBARRO TURBO S20  -2012
SBARRO ESPERA ESSENZA  -2012

SBARRO EVOLUZIONE  -2012

SBARRO ESPERA ECOLE  -2012

SBARRO DELPHI  -2012


ARHIVA



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu