Franco Sbarro
Istoria Sbarro ca marca de automobile a început în 1957,Franco Sbarro s-a mutat să locuiască în satul său natal, în Elvetia.
Filipinetti I
Mai târziu, el a creat copii ale modelelor sport celebre: BMW , Ford, Mercedes-Benz , Bugatti . Prima lucrare originală a lui Franco Sbarro este Coupe Sport Dominique, fabricata în 1967.
Filipinetti II Dominique
In 25 martie 1968 a început cu Franco ACA, propria sa companie, iar productia a fost mutata în atelierele din fosta fabrica de tutun. Acolo, el a dezvoltat o serie de modele conceptuale de autoturisme, cu tot felul de tipuri de corpuri de inginerie si solutii îndrăznete. În 1973, există un prototip sport Stach, cu capacitatea cilindrică a motorului BMW de 3 litri. Din acel moment, începe în mod constant Franco sa fie invitat la Salonul Auto de la Geneva în calitate de membru.
Stach
Compania ACA a căpătat treptat popularitate în Europa în rândul colectionarilor si numărul de comenzi a crescut rapid. În curând volumul productiei depaseste 50 de masini pe an.
Unul dintre prototipuri Sbarro, SUV-ul Windhound, a luat parte chiar si la celebrul raliu Paris-Dakar, cu toate acestea, ca urmare a problemelor întâmpinate, a facut rally-raid, având aproximativ 3000 km. Au venit comenzi pentru compania Sbarro ,in special pentru baronii de petrol arabe creand un Rover Windhawk, proiectat pentru circulatia pe nisip.
Rover Windhawk
În 1979 a fost prezentată pentru prima dată în stilul unei chic-limuzină de 30 de ani, Sbarro Royale, creata pentru un industriasul german foarte influent. Limuzina blindată si echipata cu sticlă, radiotelefonice si aer conditionat - nemaiauzit la acea dată de asa lux, piele in interior si pastă de lemn de nuc. Dintr-un punct de vedere tehnic, masina, de asemenea, a fost perfecta: frâne disc, bară de suspensie, roata pe deplin independentă, o pereche de motoare V8 Rover, cu o capacitate de 160 de cai putere fiecare. Limuzina exclusiv cu greutate mai mare de 2 tone si o lungime de 6 metri a costat clientul cu 300.000 de franci elvetieni. Fireste, cu astfel de preturi pentru produsele firmei lor Sbarro a privit cu încredere în viitor.
Royale
În 1987, la Salonul de la Geneva a uimit publicul cu unitatea Monster Truck G.Organismul kevlar fără usi a fost instalat pe sasiu de Range Rover . Un monstru echipat cu 350 de cai putere Mercedes-Benz, volum de 6,4 litri.
Monster Truck G
Sbarro a fost de multi criticat ca fiind prea "americanist". Desigur, brutale si incredibil de puternice, autovehiculele lui Franco Sbarro se potrivesc cu greu in Europa conservatoare, dar fiind foarte populare printre clientii bogati americani.
În 1992, Franco a deschis propria scoală pentru viitor- avtodizaynerov. Ca orice lucrare Sbarro, această scoală a fost foarte diferită.În prima lună de instruire un student a trebuit să tragă masina lui in primul proiect. În timpul vacantei de vară, fiecare elev primeste sarcina de a modela activitatea sa in plastilina. După aceea, Franco a desemnat personal proiectul,urmand să fie adus la viată cu utilizarea acestor unităti. Cu GCSE a fost la Geneva Motor Show, si a evaluat reactia publicului si a mass-mediei asupra exponatelor.
Expertii au apreciat contributia lui Franco Sbarro si masina lui asupra industriei mondiale de automobile. În 1995, la Geneva Motor Show, Franco a fost desemnat cel mai bun ''Automotive Design''- (Car Design Award). Apoi a fost o întâlnire cu conducerea companiei Sbarro Alfa Romeo ,pentru a încerca să reînvie gloria lui Franco asupra lui Alfa Romeo in forma de o masina puternica sport. Rezultatul colaborării a fost roadsterul Issima, echipat cu două motoare, Alfa Romeo, cu o capacitate totala de peste 500 de cai putere.
Issima
Ionos
Formule Rhin
GT1
Mai târziu, Sbarro face mai multe evolutii ''lumesti''. Ca, de exemplu, El Bicho - minivan de la Citroen, conceput pentru a vă bucura pe litoral. Masina este echipată cu protectie sporită la motor si roti late. Dar caracteristica principala este proiectarea diferentiala care îl face usor pentru a vă deplasa în jurul valorii de pe plaja de nisip. Nu exotice "umflata", nu este prevăzută. Masina este pe deplin pregătită pentru productia de masă.
Franco Sbarro prin creativitatea lui nu poate fi descris intr-un fragment de text. Acesta este un designer care, prin toate excentricitătile lui a reusit enorm de multe si să nu uitam niciodată despre functionalitatea produselor. Masina marca Sbarro poate fi capodoperă din punct de vedere estetic, ca si activitatea de designeri italieni din conducere.Dar ele sunt mai mult vii si primite imediat. Un lucru este sigur: toate masinile Sbarro sunt un amestec de idei inovatoare si solutii îndrăznete de inginerie.
Franco Sbarro
SBARRO NSU BARQUETTE 1000 -1966
SBARRO ACA DOMINIQUE III -1968
SBARRO CHEVROLET CORVETTE LE MANS -1968
SBARRO FORD GT40 -1968
SBARRO FORMULA 5000 -1968
SBARRO CAN AM 4.7 -1969
SBARRO LOLA T70 -1969
SBARRO CAN AM 5.0 -1971
SBARRO SV 1 -1973
SBARRO AC COBRA REPLICA -1973
SBARRO BMW 328 REPLICA -1974
SBARRO ROLLS-ROYCE CARMAGUE -1980
SBARRO MERCEDES-BENZ 540K -1981
SBARRO MERCEDES-BENZ SHAHIN 1000 -1983
SBARRO BRESCIA -1985
SBARRO CHALLENGE -1986
SBARRO MERCEDES-BENZ 300SL REPLICA -1986
SBARRO FERRARI P4 REPLICA -1986
SBARRO ROBUR -1988
SBARRO OSMOS -1989
SBARRO CHRONO 3.5 -1990
SBARRO HELIOS -1991
SBARRO ASTRO -1992
SBARRO ISATIS -1993
SBARRO OXALYS -1994
SBARRO HOMMELL BERLINETTE -1997
SBARRO IONOS -1997
SBARRO PEUGEOT CRISALYS -1998
SBARRO PEUGEOT CRISALYS COURSE -1998
SBARRO BI-MOTO SCORPIUS -2000
SBARRO CHRISTELLE -2001
SBARRO ESPERA GT-HDI -2002
SBARRO ESPERA GTR -2002
SBARRO SB1 TORNADO -2004
SBARRO SB2 TORNADO -2005
SBARRO ALCADOR PONTALIER -2005
SBARRO MILLE MLGLIA -2005
SBARRO ALFA ROMEO DIVA -2006
SBARRO GT C1 -2006
SBARRO GT8 -2006
SBARRO ESPERA ESP9 -2007
SBARRO ESPERA NEMESIS -2008
SBARRO ALCADOR GTB -2008
SBARRO ORBITAL HYBRID -2009
SBARRO LISTA OFFICE -2009
SBARRO ESPERA GT4 -2009
SBARRO MEMORY -2012
SBARRO ESPERA ESSENZA -2012
SBARRO EVOLUZIONE -2012
SBARRO ESPERA ECOLE -2012
SBARRO DELPHI -2012
ARHIVA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu